Alla inlägg under april 2012

Av Ida Sundström - 26 april 2012 22:34

Imorgon ska mössan på. Festligheter hela dagen. Hur studentig/patetisk är man inte om man skolkar sin enda lektion för dagen för att fixa en box? Äh. Ska det va så skare va. Sort of.

Jag har lovat mig själv att skriva klart mitt geografi-arbete nu så att jag verkligen kan njuta av morgondagen. Om det ska ske lär jag sitta uppe till 01.30 minst. Men det kanske det är värt.
På kvällen är det Pride-fest via skolan. På med paljettklänningen och förhoppningsvis blir kvällen godkänd och värd besväret.  

3/4

Av Ida Sundström - 3 april 2012 17:42

Nu var det ett tag sen jag tog mig tid att skriva. Har inte gjort mycket. Högskoleprovet gick inte speciellt bra. Ätit middag med familj och släkt. Umgåtts med min babe. Varit barnvakt och tjänat lite cash för en gång skull. Övningskört har jag också gjort för första gången. Gick väl bra tror jag. Nu ska jag ta tag i det där jävla körkortet...
Igår var jag hos sjukgymnasten och fick lite mer övningar och han passade även på att kolla min överrörliga rygg. Tränade efter det relativt hårt. Idag vaknade jag och babe sent och tog det väldigt lugnt. Tog ett bad och begav mig hem för att plugga. Blev ju ingenting gjort i ärlighetens namn. Fick mitt bankomatkort åter efter en tid utan. Har dock ingen kod till den än så det blir till att snåla ett tag till. 

Ikväll ska jag kika på Barcelona - Milan. Kluven som vanligt när mina två lag möts.  

Ovido - Quiz & Flashcards