Alla inlägg under augusti 2012

Av Ida Sundström - 3 augusti 2012 14:31

Sitter framför Sverige-Frankrike. I nuläget är Sverige utslaget. Aja
Gaby ligger i soffan och sover. Stackarn. Alldeles för mycket fotboll för någon som inte är jätteintresserad kanske.... Vilken dålig värd jag är. Om det inte vore för att jag hade match imorgon skulle jag vara svintaggad på parteey men oh no. Matchen börjar 13.00 så lite väl tidigt ens för en tidigare utekväll. Kanske en middag på stan med ett glas vin eller så får bli lagom? Känner mig lite obligerad med tanke på att Gaby åker hem på måndag! 

Annars blir det all in imorgon. Dock fyller kusinen år så får se hur party det blir. 
På onsdag bär det av till Sardinien! Spontant men oerhört skönt. Enligt säkra källor är det en av de varmare somrarna på Sardinien på länge! Caaaan't wait. 

Nä nu får jag banga fotbollen och dra oss in till staden eller nåt. 

Ovido - Quiz & Flashcards