Alla inlägg under november 2012

Av Ida Sundström - 29 november 2012 22:35

Vintern är kommen. Snön ramlar ner från himlen och gör marken och allt som är i vägen vitt. Snart födelsedagsdags. 19. Den obetydliga åldern som markerar att du fortfarande blir äldre och inte yngre för var dag som går. 

Trötthet är det som genomsyrat denna vecka. Måste få sova ordentligt inatt. Ska jobba hela helgen. Kan inte komma loss. På måndag är det andra omgången med teoriprov. Måste klara det nu. Annars blir jag så arg. Orkar inte tänka på det nu. F that. 

Tiden går skrämmande fort. Snart är jag för gammal för sånt här.

Av Ida Sundström - 11 november 2012 01:39

Blankt i skallen.

Inget att säga.

Frågetecken.

Utropstecken.

Släckt lampa.

Godnatt

Av Ida Sundström - 1 november 2012 17:58

November it is och nedräkningen till körkortsprovet är i dagar inte veckor. Skratta eller gråta är frågan. Läst boken två gånger men känner mig långt ifrån säker. Körandet går väl an. Men smådetaljer måste alltid störa miggg.....


Jobba, träna, plugga. Ooo so grown up. Eller inte. Det är så nedrans mörkt ute nu så jag hinner knappt vakna innan det är mörkt igen. Hemskt ju. Borde inte vara förvånad är ändå uppvuxen och har levt i Sverige i snart 19 år så man bör väl ha vant sig. Men icke sa nicke. Jag är rätt tråkig idag. Har en mittimellan dag. Inget händer direkt. 

Om 12 timmar börjar jag jobba. Lucky me.

Ovido - Quiz & Flashcards