Alla inlägg under februari 2013

Av Ida Sundström - 12 februari 2013 17:18

Återigen länge sedan. Kommit på mig själv med att inte ha skrivit något längre stycke varken för hand eller på datorn på hur länge som helst. Blir väl så när man inte pluggar någonting. Ledig dag idag. Semeldagen och allt, hur skönt som helst. Dock en aningen sjuk, så mest legat hemma och spenderat dagen framför tv och dator. Har kollat runt lite bland utbildningar men med obeslutsamhet. 

Min pojke är i Boden. Han gör GMU och är borta hur länge som helst. Kommer hem ensataka dagar var tredje/andra vecka. Ovant med så mycket tid för mig själv. Kanske är bra, kanske inte. Lagt upp min plan för min chef. Det vill säga - Jobba t.o.m sista juni sedan tågluffa hela juli med Gaby. Hemma till augusti och eventuellt jobba extra om ens det. förhoppningsvis har jag blivit antagen till det program jag nu söker och pluggar till hösten.

Allt och inget kan ske

Ovido - Quiz & Flashcards