Alla inlägg under oktober 2012

Av Ida Sundström - 23 oktober 2012 23:52

Ny tränare idag. Ingen hit ännu. Hoppas min åsikt förändras snarast annars är det nog ingenting för mig. Körkortet går åt pipsvängen. Läser typ en sida om dagen. Usch det kommer bli kul med det där provet och uppkörningen. 

Hatar att jag är så dålig på att hitta balans i mitt liv. Jag gillar att leva i ett högt tempo men min kropp vill inte bänga med. Hata allt. 

Av Ida Sundström - 17 oktober 2012 14:11

Nu har jag två datum att plugga mot. 16/11 och 19/11. Rätt avgörande. 1 månad på mig att bli bilproffs. Börjar råpluggningen idag. Tänker inte faila. Vägrar. Lektion med körskola imorgon för att se vad de tycker jag behöver träning på. Teorin är heltklart mitt största problem. Kommit ur pluggmode så det tar väl sin lilla stund att komma tillbaka. Mitt andra problem är att jag inte har en manuell bil hemma utan att vi måste låna en. Men det löser sig...... I hope. Skitstressad nu. Behövde skriva något någonstans för att få ur mig pressen innan jag sätter mig med boken. Vägmärken är fan det svåraste. Usch fy blä. 

Var förövrigt på fotbollsmöte igår och återigen har tränarna svikit och vi ska få nya. Lyckligtvis kommer de från DIF iaf så de har ett plus i kanten redan. Sen får vi se. Jag flyttar ändå till Uppsala om ett år I think så då kommer jag ändå sluta. Ångest på igång. Måste sluta dricka kaffe i liter och sluta tänka på cigaretter som jag inte ens vill ha! (Blir röksugen när jag är stressad) Jag ska hålla mitt löfte till mig själv. INGEN rökning tills du är 55. Sen är det skitsamma. Jag och frestelser går inte bra ihop. Nej måste ta tag i körkortsboken asap. Bye

Av Ida Sundström - 7 oktober 2012 23:16

Ja nu är det oktober. Det är kallt. Höst, snart vinter. Träningsuppehåll numera. Köpt kort på SATS. Tränar när jag får tid över. Körkortet har skjutits upp. Måste ta tag i det innan snön (ångest). Jobbar i stort sett hela tiden. Men pengarna rullar väl in så man ska väl inte klaga antar jag. Ger det vintern ut. Sen får vi se. 
Firat fyra år med min bebi, han har fyllt år också. Snart är det väl min tur att fylla värdelösa 19. 


Mycket DIF och övrig fotboll i livet som vanligt. Snart börjar träningarna efter uppehållet finally. Jag har så lite att skriva nuförtiden och det gör mig lite ledsen. All kreativitet är ute ur kroppen eller vadå? Skriva var ju min grej.

Ovido - Quiz & Flashcards