Alla inlägg under mars 2013

Av Ida Sundström - 25 mars 2013 23:45

Nu har jag mycket på gång igen. Varför känns det alltid som man har mer att göra på våren? Hösten är så lång och även om man har mycket för sig på hösten med så känns det som man har mer tid på sig. Konstigt egentligen. 

Mycket med fotbollen. Matcher. Mycket nytt och lite projekt med flicklagen etc. Kul! Mycket med jobbet, nya in gamla slutar. Flyttar hemifrån som sagt, men tidigare än väntat. Redan tredje maj. Inte långt kvar. Snart bara en månad. Mycket förändringar och mycket kul. Våren välkomnar med förändringar. Brukar vara så varje år egentligen. På ett eller annat sätt. 

Av Ida Sundström - 12 mars 2013 11:40

Jag äger numera en egen bostad! Hur underbart är inte det? Har velat flytta hemifrån sen jag var 6 år. Haha. Känner mig dock smått stressad över detta. Från och med nu är pengar viktigare än någonsin. Jobbet måste komma först och inte fotbollen. Får se hur det går. Lär förmodligen bli sambo med min pojke så pengarna borde lösa sig. Alltid hittar jag något att stressa över. Flyttar in den 17 maj om inte tidigare. 

Jag har alltid hatat IKEA men nu kanske det blir lite roligare när man fakitskt inreder sitt egna hem. Får hoppas det, annars får jag skicka någon annan att shoppa åt mig. Det är så snart men det känns ändå så långt borta. Haha sickkk.

Ovido - Quiz & Flashcards